مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 22:102023-10-22اجتماعي

پارک های موجود در شهرها برای معتادان ناامن شود


مکان های عمومی اعم از پارک های موجود در شهرها باید برای معتادان ناامن شود؛ از این رو ضروریست تا روشنایی این اماکن مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: مکان های عمومی اعم از پارک های موجود در شهرها باید برای معتادان ناامن شود؛ از این رو ضروریست تا روشنایی این اماکن مورد توجه قرار گیرد.

اسدالله عباسی امروز، 30 مهر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان، از مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس گیلان خواست هر چه سریع تر واحدهای آموزشی بدون استفاده و تعطیل شده را اعلام کنند تا برای حفظ و نگهداری، این مراکز آموزشی در اختیار بخشداری ها یا فرمانداری ها قرار گیرد و مکانی برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی جوانان شود.

وی با تاکید بر اینکه مراکز علمی و آموزشی بدون استفاده نباید جایگاهی برای ترک اعتیاد باشد، اظهار کرد: این موضوع مهم مصوبه سه شورا اعم از شورای تامین، شورای آموزش و پرورش و سورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان است؛ بنابراین اگر تاکنون قراردادی مبنی بر فعالیت این کمپ ها در مراکز آموزشی منعقد شده و مدت زمان قرارداد نیز به پایان رسیده، برای فعالیت دوباره آنها اقدام نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک های موجود در شهرها برای معتادان ناامن شود

پارک های موجود در شهرها برای معتادان ناامن شود